Ինչ կուզենայի լինել

image

Երբ ասեմ, թե ինչ եմ ուզում դառնալ, դուք բոլորդ կարող է զարմանաք և հնարավոր է մի քիչ էլ վախենաք։ Ես գիտեմ, որ դա անհնարին է, բայց ես կուզենայի լինել….Վամպիր։ Ես իհարկե չէի ուզենա «խմել» ուրիշի արյուններ, բայց վերջերս ես տեսա մի ֆիլմ։ Այդ տեսնելով ես վամպիրներին տեսա դրական կողմով։ Նրանց մեջ ինձ ամենաշատը դուր եկավ, որ նրանք չղջիկ են դառնում և կարողանում են թռչել, իսկ ես միշտ երազել եմ թռչել։ Մի խոսքով ինձ դուր է գալիս նրանց կյանքը, իսկ ֆիլմը կարող եք դիտել այստեղ:

Ֆիլմի տպավորություններից և այս նյութի մասին խնդրում եմ գրեք կարծիքներում, ես կընդունեմ ամեն մի կարծիք։ :)

4 thoughts on “Ինչ կուզենայի լինել

Добавить комментарий

