Մեր Ֆիլմի սցենարը

Բոլորը քնած են։ Մարիամը և Արաքսը վեր են կանում և խոսում են նրանց ծնունդի օրվա մասին

Արաքս։2 օրից մեր ծնունդնա, արի նենց անենք սրանց քշենք տնից, որ տուն ոչ թե իրանց ուզած մարդկանց կանչենք այլ մեր, համ էլ ես ուզում եմ, որ մենք տանը երեկույթ կազմակերպենք։

Մարիամ։Շատ ճիշտ ես ասում։

Արաքս։ Հա ես գիտեմ

Հանկարծ Թինան վեր է կենում։ Արաքսը և Մարիամը արագ գնում են և պառկում են քնելու։ Թինան հասկանում է, որ ինչ որ մեկը նոր խոսում էր և գնում է տեսնի, թե ով է վախեցած կամ ում սիրտն է ուժգին բաբախում և տեսնում է ու լսում է, որ Մարիամի ու Արաքսի սիրտը շատ ուժգին բաբախում է։ Առավոտյան Թինան գիշերվա եղածի մասին չի խոսում, իսկ Մարիամն ու Արաքսը արդեն մտածել ՝էին, թե ինչպես քշել տնեցիքին տնից։

Արաքս։ Մաաամ

Թինա։ Ասա

Արաքս։ Մաաաամ, ես գիտես ինչ եմ ուզում ծնունդիս՞։

Թինա։ Չէ ինչ

Լևոն։ Հա ասա գնանք առնենք

Արաքս ու Մարիամ միաժամանակ։ Մամ, պապ ուզում ենք Նեթբուքեր հենց Ամերիկայից, բայց ոչ թե մեզ ուղարկեն այլ դուք էսօր գնաք գաք, ու բերեք

Լևոն։Լավ

Թինա։ Սպասի, հասկացանք հարուստ ենք, բայց մի օրում գնանք գանք

Մարիամ։Էն հորեղբոր ինքնաթիռը վերցրեք

Միքո։ Հա վերցրեք ես էլ կգամ ձեր հետ

Էլեն։ Ես էլ

Ռադիկ։ Ես էլ

Արմեն։ Ես էլ

Արեգ։ Ես էլ

Թինա։ Դու՞, դու ի՞նչ ես անելու Ամերիակյում

Արեգ։ ուզում եմ տեսնեմ, ինչ ես ծնվելեմ ամեն տեղ եղել եմ, բացի Ամերիկայից

Թինա։ Լավ եկեք, բա դուք Մարիամ ու Արաքս գալիս եք՞

Արաք ու Մրիամ միաժամանակ։Ոչ

Թինա։ Ինչու՞

Արաքս։ Մենք…Մենք երկար ճանապարհնրից հոգնում ենք,

Մարիամ։ Էն էլ ստեղից մինչև Ամերիկա երկու ժամ ՝ գումարած ետ գալը քսան չորս  ժամ

Արաքս։ես սկսեկու եմ հոգնել

Էլեն։ Լավ ոչինչ, թող մնան, արդեն դառնում են էչ տարեկան, մեծ աղջիկներ են

Մարիամ։ Հա մամ, մեկ էլ տասինը հարկանի տորթ բերեք

Ռադիկ։ Հա, ես ու հորեղբայրդ անձամբ էդ գործով, կզբաղվենք, չէ՞

Արմեն։ Հա անպայման, եթե մենք չբերենք բա ով՞

Միքո։ Առանց ձեզ ինչ էինք անելու

Էլեն։ Ես գնամ իմ և Ռադիկի շորրեը հավաքենք վաղը գնանք, որ մյուս օրը ծնունդ անենք։

Արմեն։ Կարանք քո ու Ռադիկի հարսանիքը այնտեղ անենք, քանի այնտեղ ենք լինելու

Միքո։ Շատ լավ միտք է

Добавить комментарий

