Հիշողություններս և շնորհակալություն

Ես դա զգացի ինքս… ես դա զգացի երբ երեկ գրում էի իմ կիսամյակային հաշվետվությունը։ Դա եղավ, երբ ես տեղադրում էի իմ նյութերը հաշվետվության մեջ։ Նյութերի վերնագրերը կարդալով և հենց նյութերը կարդալով, ես ապրեցի նույն օրերը։ Իմ համար ժամանակը ետ գնաց։ Ես նորից ապրեցի բոլոր լավ իրադարձությունները, որոնք եղել են դպրոցում, և ում շնորհի՞վ…. Իհարկե մեր դասավանդողների, տնօրենների և դաստիարակների։ Ինձ համար կապ չունի, թե հիմա կարդացողը ով է, տնօրեն, թե դաստիարակ։ Այդ բաները ինչ, որ ինձ են անում իմ դասվարները, նույն բաները դաստիարակները կամ ուրիշ դասվարները անում են մյուսների համար։ Մի խոսքով, մե՜՜ծ–մե՜ծ շնորհակալություններ եմ հայտնում Ձեզ, շնորհակալություն եմ հայտնում այսպիսի նախաձեռնություններ կազմակերպելու, հատուկ Մեզ համար։ Ես Ձեզ շատ եմ հարգում և սիրում եմ։ ՇՆՈՐՀԱԿԱԼՈՒԹՅՈՒՆ։

One thought on “Հիշողություններս և շնորհակալություն

Добавить комментарий

