Մայրենիի տնային առաջադրանք

95. Ա–ում պատմությունը գրված էր առանց դարձվածքների, իսկ Բ–ում դարձվածքներով։

96. Չհասկացա
Նախադասություններ
Հեքիաթում աղքատը ընկնում էր հարուստի ոտքերն, որպեզի նա նրան մի քիչ ժամանակ տա իր պարտքը փակելու համար։
Երբ ես ինչ, որ բան չէի տեսնում, բայց այն իմ մոտ էր, մայրիկս ասում էր, որ դա քթիս մոտ է։
Մայրիկս ինձ ասաց. «ականջիդ օղ արա, մեծերի հետ միշտ պետք է հարգանքով խոսել»։
Մեր դասարանի տղաները իմ աչքից ընկան և դա շատ վատ է։
Բոլորհը գլուխ են տալիս մեծ պաշտոնյաներին։
Երկուս–ու–կես տարի առաջ լույս աշխարհ եկավ իմ փոքր քույրը։
«ի՞նչ ես հիմար–հիմար դուրս տալիս» Ասացի ես եղբորս։
Երբ ցուլը տեսնում է կարմիր գույնը, նրա աչքերը արյուն է լցվում։
Իմ բախտը ոչ այդքան հաճախ է բերում։
Պատմության դասի ժամանակ ես աչքի տակ եմ անցկացնում մեր հաջորդ դասը, որպեսզի ավելի հեշտ լինի պատմել մյուս օրը։

Добавить комментарий

