Չեմ ների ԵՐԲԵՔ

getimage
Ես հիմա կարտահայտեմ այստեղ իմ զգացմունքները նրա հանդեպ: Ուրիշ մեկը ինձ չի հասկանա: Միայն նա, ով իմ հետ ապրել է այս պատմությունը, ով անցել է այս պատմության միջով: Ուզում եմ կիսվել քո հետ իմ բլոգ: Կարծում եմ սա շատերն են կարդում: Ես գրում եմ սա այստեղ, որովհետև իմ բլոգը «կընդունի» դա և «կհասկանա»: Այն ուղղակի կլռի ինձ մխիթարելու նպատակով: Անցնեմ այն թեմային, որի մասին ուզում էի խոսել:
Նամակը մեծամասնությամբ հերթագրված է ինչ որ մեկին, որին դուք չեք իմանա…

Նամակագրությունը սկսեց…
Ես կխոսեմ քո մասին: Թե դու ով ես չեմ ասի ոչ մեկին, որովհետև ես խոսք եմ տվել մեկին:
Դու քեզ պահեցիր շատ… Խոսքեր չեմ գտնում: Ես հիասթափվեցի քեզանից: Իմ համար մեկ գրամ նույնիսկ չարժեն քո բոլոր խոսքերը` լավ և վատ: Չեմ կարող քեզ ներել, որովհետև դա աններելի է: 2-3 տարվա լավ օրերից հետո դու մեզ (մի քանի մարդ կա ինձ հետ, որոնք ինձ հետ են անցել այս քայլերով) «դավաճանեցիր»: Այսպես «թքած» ունենալով մեր վրա դու գնացիր շատ վիրավորական ձևով: Կներես, բայց ես չեմ կարողանում պահել զգացմունքներս: Ես պետք է ինչ որ մեկին ասեմ, որպեսզի սիրտս հովանա:Եվ ուր կորան մեր զվարճալի և գեղեցիկ օրերը, հետաքրքիր է…
Կարծում եմ հիմա դու կարդում ես սա և չեմ կասկածում, որ չես զղջում արարքներիդ համար: Ոչ բոլորը գիտեն, թե այդ «դու»-ն ով է: Մի քիչ մտածիր քո արարքների մասին: Կարող ես բացատրել, թե ինչու այդպես վարվեցիր մեզ հետ: Կարողանում ես գիտակցել արարքդ: Բառեր չեմ գտնում, որպիսի նկարագրեմ քեզ: Քեզանից չէի սպասում:

Ահա այն մարդկանցից մեկի  նյութը, ով ինձ հասկանում է…
Բայց հիշի’ր, ես դա քեզ երբեք չեմ ների, բայց խոստումս կկատարեմ և ոչ մեկին չեմ ասի, թե դու ով ես… Չնայած…Արժանի ես արդյոք…

One thought on “Չեմ ների ԵՐԲԵՔ

Добавить комментарий

