Երազանք…

Եղել է, չէ՞… Եղել է չէ՞, որ ուզենաք օրինակ՝ թռչել, մեռնել, նորից ծնվել, ևս մեկ անգամ սկսեք սովորել քայլել։ Իմ հետ եղել է և ասեմ, որ շատ անգամ։ Ամենաշատը եղել է թռչելու երազանքը։ Այնպիսի տպավորություն է, որ եթե ես թռչեմ՝՝ կլինեմ ազատ։ Այսինքն ես հիմա էլ եմ ազատ, բայց երբ կատարվում է այդպիսի երզանք, այննպիսի տպավորություն է, որ դու ազատ ես, ոչինչ չի հուզում քեզ, ոչինչ չի խնգարում քեզ։ Իհարկե, եթե քո համար լինի երեզանք նոր հեռախոս, երբ ստանաս այդ զգացմունքը չես ստանա։ Ես խոսում եմ այդպիսի «անհնարին» բաների մասի։ Թռչել ես կարող եմ օրինակ պարաշյուտով, ինքնաթիռով և այլն, բայց դա ուրիշ է։ Կարծում եմ հասկանում եք ինձ։ Այսօր ես կիսվեցի Ձեզ հետ իմ երազանքով։ Սպասեք մյուսին։

Добавить комментарий

