Երգ եմ հորինել… «Ահա այսպես»

7

 

 

 

 

 

 

 

Չէ, չեմ ասի ես
ինչպես եմ
զգում դա…
ահա այսպես…
Չէ, չեմ բացվի ես
Ու չեմ ասի ես
Ինչպես եմ մտորում
Ե՛վ, ի՞նչպես եմ հասկանում

Քե–եզ..
Դու և ես չմտածեցինք
Դու և ես իրար խաբեցինք
Բայց… խառնվեցինք

Ու չներվեցինք
ու կասեմ ես…
կրկներգ։
դու լսում ես ինձ
իսկ ես հակառակ
Լսում եմ համարձակ

քեեեզ
Դու ասում ես ինձ
Ինչու՞ խաբեցիր
իսկ ես կասեմ
քեեեզ
Դու նույնպես արեցիր, դաա…
Ահա այսպես…
Ու, գնացիր դու
խոսացիր դու
ինքդ քեեզ
Ու լացեցիր դու

չլսեցիր դու
ինչպես ասացի, ե–ես…
Կներեեես
կրկներգ։
դու լսում ես ինձ
իսկ ես հակառակ

Լսում եմ համարձակ
քեեեզ
Դու ասում ես ինձ
Ինչու՞ խաբեցիր
իսկ ես կասեմ
քեեեզ
Դու նույնպես արեցիր, դաա…
Ահա այսպես…

Добавить комментарий

