Սիրելի ընկերուհուս՝Էլենին… Հոգեպես միշտ քեզ հետ :'(

528187_158602670973061_1613643484_nԻմ լավ ընկերուհի, պայծառ և դրական լիքը լիքը կողմերով՝ բարի, գեղեցիկ, խելացի, սեբաստացի, համեստ… և այլ կողմեր։Շուտով գնում ես… Քեզ շատ կկարոտեմ, կհիշեմ… Այսինքն ես չեմ պատրաստվում քեզ մոռանալ։ Միշտ կլինես իմ սրտում։ Հուսով եմ քեզ կտեսնեմ ապագայում։ Տխրում եմ շատ, բայց ուրախ եմ քեզ համար։ Միշտ եղիր էնպիսին՝ ինչպիսին հիմա ես։ Քեզ շատ–շատ սիորւմ և կարոտում եմ։ Ախր շատ լավն ես, է։ Մաղթում եմ քեզ բարի թռիչք դեպի Ամերիկա։ Ապրես և ցտեսություն… Հիշիր ինձ և երբեք ինձ չմոռանաս…

 

Добавить комментарий

