Մնաց 14 օր դպրոցին

DSC05941

 

 

 

 

 

 

 

Այսօր ամսի 18-ն է և 14 օրից դպրոցը կսկսվի: Գնալու եմ Միջին դպրոց: Շատ եմ սպասում այդ օրին: Կարոտել եմ դպրոցը, ուսուցչուհիներին, ընկերներիս, տնօրեններին: Նոր դասընկերներ, նոր առարկաներ և ընդհարապես նոր միջավայր:

Մեկ տարի էլ մեծացանք, դարձանք 7-րդ դասարան: Մեկ բան ինձ շատ է տխրեցնում,բայց դա դպրոցի հետ կապ չունի: Ես շատ տխուր եմ, որ դպրոց ես գնալու եմ առանց իմ լավ ընկերուհու՝ Էլենի հետ: Չնայած նա հեռու է՝ ես միշտ հոգեպես քո հետ եմ:

Դե կտեսնվենք դպրոցում!!!

2 thoughts on “Մնաց 14 օր դպրոցին

Добавить комментарий

