Այսօր. 24.09.2013

image
Այսօր ես բավականին հետաքրքիր օր անցկացրեցի: Առաջին երկու ժամերը ինձ մոտ ֆիզկուլտուրա էր: Ես ընտրելեմ գիմնաստիկա: Այսօրվա դասաժամերը ինձ հար ավելի հետաքրքիր էին, որովհետև մենք սովորում էին նոր և ավելի դժվար բաներ: ընկեր Ռուզանի հետ ուզում ենք շուտով ներկայանալ մի փոքրիկ համարով:
Հաջորդ երկու ժամերը ինձ մոտ ընտրությունն էր: Ես ընտրել եմ ֆրանսերեն, բայց այսօր իմ ուսուցչուհն չէր եկել և ես գնացի և նստեցի մի ուրիշ դասի:
Հետո երկու հիանալի և շատ հետաքրքիր դասաժամ ընկեր Հերմինեի մոտ: Մաթեմատիկա: Լուծեցինք խնդիրներ և առաձադրանքներ, ստացանք միավորներ, վերհիշեցինք 6-րդ դասարանի անցածը: Հետաքրքիր էր:
Մաթեմատիկային հաջորդեց քիմիան: Քիմիայի ժամանակ մենք մի փոքրիկ ռեակցիա կատարեցինք: Սկզբից մենք չգիտեինք, թե ինչ է անում ընկեր Սուսանը,իսկ հետո… ԳԸՄՓ: Լսվեց մի ծղրտոցի նման բան և փորձանոթի մեջ կրակ խաղաց:Շատ գեղեցիկ էր:

Добавить комментарий

