Ջղայնությունը ուժ և եռանդ է պարգևում

sad_smiley_by_strawberryclaireԳիտեիք, ջղայնությունը ունի իր առավելությունները։ Ես դա գիտեմ իմ սեփական փորձից։ Երբ որ ջղայնացաց ես՝ հասնում ես ավելիին։ Ջղայնությունը քեզ ստիպում է պայքարել, պայքարել մինչև վերջ։
Ես սա հասկացա, երբ շատ ջղայնացած և նեղացած էի, նստած խորհում էի։ Մտածեցի, մտածեցի…. բայց ինչ եմ արե՞լ, ինչու՞ այսպես եղավ։ Ես չեմ մեղավորը այլ նա և ջղայնությունից ջարդեցի մատիտը։ Ջղայնությունս մի քիչ անցավ, բայց ոչ լիովին։ Ընդհարապես ես չեմ սիրում, երբ ինչ որ մեկը ինձնից նեղացաց է կամ էլ ես ինչ որ մեկից։ Ես դա հասկացա նաև իմ ֆիզկուլտուրայի պարապմունքին։ Ես ընտրել եմ մարմնամարզություն (գիմնաստիկա)։ Պարապմունքին ինձ մոտ ավելի շատ բան ստացվեց քանց անցյալ դասին։ Վատը այն է, որ այդ ուժն ու եռանդը կորան… Չմնացին։ Իմ բարձր տրամադրությունը վերադարձավ, իսկ ավելիին հասնելու եռանդը կորավ։ Բայց ես չեմ ջղայնանալու այլևս։ Կփորձեմ միշտ լինել այսպիսին՝ այսինքն ուզենալ հասնել ավելիին և եթե ուզենամ՝ գիտեմ, որ կհասնեմ։ Այս մի քանի օրվա ընթացքում ես շատ բան հասկացա։ Չնայած ավելլին հասնելու ցանկությունը իմ մոտ համեմատաբար ավելացել է։

Добавить комментарий

