Ձայն՝ ինչպես է բնութագրում մարդուն

 

1208911_1381677035394104_1797150030_n

Ձայն ունեն բոլորը, սակայն ոչ բոլորը ունեն խոսելու ունակություն: Ինչէան բան է կարելի մտածել մարդու մասին լսելով նրա ձայնը: Ձայնից կարելի կռահել՝ տխուր է, ուրախ է, ջղայն է կամ հուսահատված: Ձայնը այնպիսի մի բան է, որ տեսնել րի կարելի, բայց նքան բան ենք հասկանում ձայն լսելով:

Մարդու ձայնը փոփոխվում է: Կապված է նրանից, թե ինչպիսին է նա: Ուրախ, տխուր… Ինչիպիսի հոգեվիճակ է նրա մոտ: Ինչքան մարդը ուրախ է՝ այդքան նրա ձայնը կարղ է լինել ուրախ, գեղեցիկ, իսկ ինչքան տխուր՝ այդքան թախծոտ: Կարճում եմ այսօր իմ ձայնը կլինի սովորականի պես: Չգիտեմ: Այսօր ոչ ուրախ եմ, ոչ էլ տխուր, սովորականի պես չնայած սպասում եմ ավելիին՝ սպասում եմ մի ուրած նորության: Չգիտեմ ինչին, բայց սպասում եմ: Հուսով եմ այսօր իմ օրը կարդարացնի իմ սպասելիքները:

Նյութը գրում էի և երա-շտություն լսում: Աեմ իմնանաք՝ ինձ շատ հեշտ է ինչ որ բան գրել, երբ երգ եմ լսում: Այս անգամ ես լսում էի իմ հոգուն և այդ պատճառով լսու էի մի գեղեցիկ երգ: Օգնում է շատ: Ահա և երգը:

One thought on “Ձայն՝ ինչպես է բնութագրում մարդուն

Добавить комментарий

