Նոթեր Շերլոք Հոլմսի մասին. վերլուծություն

sherlock-holmesԿարծում եմ բոլորդ գիտեք հանրահայտ գրքի հերոսին՝ Շերլոք Հոմլսին: Վերջերս կարդացի մի գիրք նրա մասին, որը կոչվում էր <<Նոթեր Շերլոք Հոլմսի մասին>>: Ես գերվեցի այդ գրքով ամբողջովին, դարձա գրքի գերին, իսկ այդպես իմ հետ շատ հազվադեպ է պատահում: Շերլոք Հոլմսը դետեկտիվ էր: Գիրքը գրել է Արթուր Կոնան Դոյլը: Գրքում գրված էր նրա արկածների մասին, տարբեր հանցագործությունների և դրանց լուծումների մասին: Ինչ որ ես հիմա կասեմ այդքան էլ վիրավորական չէ, բայց դա այդպես է: Այդ գիրքը կարդալուց հետո հասկանում ես, որ դու իրականում հիմար չես, բայց գրքի հանցագործության պարզ լուծումները չես հասկանում, այսինքն, երբ ամեն ինչ բացատրվում է, դու մտածում ես, թե ինչքան պարզ բան չհասկացա:
Գրքի մասերը
Չորսի նշանը
Գործավարի արկածը
Սապատավորը
Բյուրեղաքարե վարսակալ
Գլորիա Սկոտ
Մշտական խնամառուն
Ռեյգեթյան սկվայրներ
Մազարինիի քարը
Սպանություն Էբբի֊Գրեյնջում
Երեք ուսանող
Միայնակ հեծանվորդուհին
Պատահար թարգմանչի հետ
Պղնձագույն հաճարենիներ
Շերլոկ Հոլմսը մերձիմահ
Նրա հրաժեշտի ողջույնը

 

Մի խոսքով ես հիացած եմ այս գրքից և արդեն կարդում եմ երկրորդ գիրքը: Բոլորին խոհուրդ եմ տալիս🙂

Добавить комментарий

