Էռնեստ Հեմինգուեյ. Մեջբերումներ

10330494_10152309159798108_3881043314902115222_n

  1. Պարզելու լավագույն ուղին, կարող ես արդյոք վստահել մեկին՝ վստահել նրան:
  2. Մարդ չի ստեղծվել չեղյալ համարվելու համար, նա կարող է ոչնչանալ, բայց ոչ չեղյալ համարվել:
  3. Դա նրանց չի վերաբերվում, որ դու ստիպված ես սովորել ինչպես գրել: Թող մտածեն, որ դու այդպիսին ես ծնվել:
  4. Ծերանալով ավելի դժվար է ունենալ հերոսներ, բայց դա անհրաժեշտ է:
  5. Աշխարհը հիանալի վայր է և արժանի է, որպեսզի նրա համար կռվեն և ես չեմ ուզում այն լքել:
  6. Աշխարհը կոտրում է բոլորին, բայց այդքանից հետո, որոշ մարդիկ կոտրված տեղերում ուժեղ են մնում:
  7. Բոլոր լավ գրքերը ունեն մեկ ընդհանուր բան, նրանք ավելի ճշմարտախոս են, քան եթե նրանք լինեին իրականություն:
  8. Խելացի մարդն երբեմն հարկադրված է հարբած լինել, որպեսզի ժամանակ անցկացնի իր հիմարության հետ:
  9. Ես երբեք ստիպված չեմ եղել ընտրել իմ առարկան, ավելի լավ , որ առարկան ընտրի ինձ:
  10. Ես սիրում եմ լսել: Ես լիքը բան եմ սովորել ուշադիր ուկնդրումից: Մարդկանց մեծամասնությունը երբեք չի լսում:
  11. Հիմա ես գիտեմ, որ մեկ ճիշտ չկա, ամեն ինչն է ճիշտ:
  12. Երբեք մի ճանապարհորդեք նրա հետ ում չեք սիրում:
  13. Երջանկությունը խելացի մարդկանց մեջ ամենահազվադեպ բանն է, որ ես գիտեմ:
  14. Միշտ սթափեցրու քեզ նրա համար ինչ դու ասել ես հարբած ժամանակ: Դա քեզ կսովորեցնի բերանը փակած պահել:
  15. Ամբողջ կյանքս ես նայել եմ բառերին այնպես, կարծես տեսնում եմ նրանց առաջին անգամ:
  16. Ամեն մարդու կյանքը վերջանում է նույն ձևով: Միայն մարդու կյանքի և մահի մանրամասներն են, որ տարբերում են մեկին մյուսից:

Աղբյուրը՝ brainyquotes.com

Անգլերենից թարգմանությոնը՝ Մանե Հովհաննիսյանի

Լուսանկարի հեղինակ՝ Թամարա Բարբակաձե

Добавить комментарий

