Ձայնով լի Ժպիտը

IMG_1545.JPG
Լուռ եմ վերջերս: Չեմ խոսում, որովհետև ես ժպիտով եմ խոսում: Իսկ ինչպես տեսում ես`իմ դեմքին ժպիտ չկա: Չկա դեռևս այն ձայնը, որը կարոտ է մնացել այն գոռոցին:

Սպասում է այն օրվան, երբ ուրախությունից կճչա, դուրս կթողի հավաքված լռությունը այսքան ժամանակվա մեջ… Կգնա կհասնի մինչև երկինք այդ ձայնը, այդ անտեսանելի հզոր ուժը, որը ոչ ոք չի տեսնում, բայց ես՝ սպասում եմ նրան։ Կարոտում եմ այդ ձայնը՝ ժպիտը։ Կարծես, թե շատ շուտվանից նրան տեսել եմ…. Բայց իրականում երբեք չեմ տեսել, սակայն կարծես ամբողջ կյանքս ճանաչել եմ…. Չէ՞ որ այս ամբողջ ժամանակ իմ մեջ եմ պահել և զգացել։

Добавить комментарий

